U heeft geen producten in uw winkelwagen.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Wij streven ernaar iedere bestelling die op werkdagen vóór 16:00 wordt geplaatst de volgende werkdag uit te leveren, mits wij het op voorraad hebben. Om u een indicatie te geven hoe snel u uw producten kunt verwachten geven wij in onze webwinkel per product en per maat de indicatieve levertijd aan. Bij bestelling van meerdere producten gaat automatisch de langst durende levertijd gelden.
Het kan zijn dat sommige producten niet in ons eigen magazijn maar in het magazijn van de leveranciers liggen, dan is de voorraad status "Externe voorraad" en geldt het aantal indicatieve werkdagen die we opgeven.
Als u de bestelling niet heeft ontvangen en wanneer u geen track en trace heeft ontvangen en u heeft nog geen bericht van verzending ontvangen op de dag voor de dag die we aangeven als maximale levertijd, dan is het waarschijnlijk dat de bestelling bij ons niet verzonden is! (wij bevelen aan om dan even contact op te nemen.
Ook geven wij aan met kleuren of een product nog te bestellen is, de indicatie gaat per kleur
Groen: Bestelbaar, als u deze maat kiest komt er een levertijd te voorschijn.
Blauw: Status onbekend maar veelal wel bij de leverancier op voorraad, levertijd onbekend (wel op te vragen).
Rood: Niet bestelbaar op dit moment (mogelijk in de toekomst nog wel, graag even informeren).
LET OP! Levertijden die we op Scooterhelm.nl opgeven gelden alleen voor verzending naar Nederland.
Eventueel kunt u eerst een indicatie vragen van de levertijd middels ons contactformulier of per telefoon. Het gaat bij deze indicatie om werkdagen waarvan de 1e werkdag de eerstvolgende volle werkdag is na de besteldag. Zaterdagen, Zondagen en feestdagen worden niet beschouwd als werkdagen. Bestellingen die bijvoorbeeld op Vrijdag gedaan worden kunnen pas op Maandag verzonden worden. Ook is Maandag dan de 1e werkdag wanneer de levertijd 2-3 werkdagen aangeeft.
De bestelling wordt twee achtereenvolgende dagen aan u aangeboden door PostNL of DPD op het afleveradres dat u heeft aangegeven bij uw bestelling. Indien de bestelling deze beide dagen niet wordt aangenomen, dient u de bestelling zelf af te halen bij een afhaal punt of depot.
Mocht u niet in de gelegenheid zijn het pakket thuis te ontvangen, kies dan voor de optie afhaalpunt (na invoering van postcode en huisnummer) en kies waar het pakket bij in de buurt moet worden afgeleverd.